ADATVÉDELMI NYILATKOZAT – ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
a RAGYOGÓ AUTÓ szolgáltatással összefüggő adatkezelésekről
- Adatkezelő megjelölése
Jelen tájékoztatóban megjelölt adatkezelések esetében adatkezelő a
Sublebers Korlátolt Felelősségű Társaság (a
továbbiakban: Adatkezelő). Az Adatkezelő elérhetőségei:
Székhely és postai cím: 2045 Törökbálint, Bajcsy-Zsilinszky u. 87
Email cím: info.barbaraleber@gmail.com
- A regisztrációval és a felhasználói profillal összefüggő
adatkezelés
2.1. Az adatkezelés célja. Felhasználói profil létrehozása, a weboldal és a
RAGYOGÓ AUTÓ online időpontfoglalás felület használatának, illetve a szolgáltatás igénybevételének
biztosítása.
2.2. Kezelt adatok köre. A regisztráció alkalmával az érintettnek az alábbi
személyes adatokat kell megadnia:
vezetéknév- és keresztnév,
email cím,
telefonszám,
számlázási adatok (név, számlázási címét),
Az érintettek – amennyiben szeretnék – a profiloldalukon egy vagy több
gépjárművet adatát (gépjármű gyártója, típusa, színe és rendszáma) is
beállíthatják, megkönnyítve ezzel az egyedi megrendeléseket.
Az érintettnek a profiloldalán bármely személyes adat módosítására
lehetősége van.
2.3. Az adatkezelés jogalapja. Az adatkezelés jogalapja az érintett
hozzájárulása [GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont]. Az érintett a
hozzájárulását bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen
visszavonhatja.
2.4. Az adatkezelés időtartama. Az Adatkezelő – a bankkártyaadatok
kivételével – a személyes adatokat a hozzájárulás visszavonásáig tárolja.
- Az egyedi megrendeléssel összefüggő adatkezelés
3.1. Az adatkezelés célja. Az érintett megrendelésének rögzítése és a
megrendelt szolgáltatás teljesítése, illetve ezzel összefüggésben az
érintettel való kapcsolatfelvétel.
3.2. Kezelt adatok köre. Az egyedi megrendelés és annak teljesítéséhez az
alábbi adatok szükségesek:
az érintett neve, telefonszáma, email címe
az autó pontos lokációját, címét,
a mosásra való rendelkezésre állás időintervallum,
azon gépjármű gyártója, típusa, színe és rendszáma, amely
esetében a szolgáltatást igénybe veszi,
a szolgáltatás tartalma (külső vagy belső mosás, milyen mosási
csomagot kér, illetve adott esetben milyen extra szolgáltatásokat
kér) és összege,
az az információ, hogy az érintett milyen módon teljesíti a
szolgáltatási díjat (bakkártya, Készpénz), illetve a
sikeres fizetés visszaigazolása,
az elvégzett szolgáltatásokról fénykép készítése.
Az érintett a szolgáltatási díjat a regisztrációtól különböző más bankkártya
adatokkal is kiegyenlítheti. Az Adatkezelő ugyanakkor nem tárolja az
érintett által fizetés során megadott bankkártya adatokat.
Ezeket az adatokat kizárólag az
Adatkezelőnek a fizetéseket lebonyolító partnerei (bankkártyás fizetés
esetén a Stripe és Paypal
fogják kezelni. Az Adatkezelő csak az arra vonatkozó
információt tárolja, hogy a fizetés sikeres volt.
3.3. Az adatkezelés jogalapja. Az adatkezelés jogalapja az érintett és az
Adatkezelő közötti szerződés teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bekezdés b)
pont]. Az adatok a szolgáltatás igénybevételéhez, illetve a szolgáltatás
teljesítése érdekében az érintettel való kapcsolatfelvételhez szükségesek.
3.4. Az adatkezelés időtartama. Az szolgáltatás igénybevételével
összefüggő személyes adatok addig elérhetőek, amíg az érintett
regisztrált profillal rendelkezik. A számla kiállításához felhasznált
személyes adatokat az adatkezelő a számlázással összefüggő
adatkezelésnél jelzett időpontig őrzi meg..
- A számlázással összefüggő adatkezelés
4.1. Az adatkezelés célja. Az érintett részére számla kiállítása az
Adatkezelő által nyújtott szolgáltatásról.
4.2. Kezelt adatok köre. Az Adatkezelő a számla kiállítása során az érintett
nevét, számlázási címét, a szolgáltatás megnevezését és a szolgáltatás
összegét kezeli.
4.3. Az adatkezelés jogalapja. Az adatkezelés jogalapja a jogszabályi
kötelezettség teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont]. A
számlakibocsátási kötelezettség az általános forgalmi adóról szóló 2007.
évi CXXVII. törvény rendelkezésein alapul.
4.4. Az adatkezelés időtartama. Az Adatkezelő a számlákat a számvitelről
szóló 2000. évi C. törvény szerinti bizonylatmegőrzési kötelezettség
teljesítése érdekében 8 évig tárolja.
- A panaszkezeléssel összefüggő adatkezelés
5.1. Az adatkezelés célja. Az érintett által bejelentett panasz kivizsgálása
és az érintett tájékoztatása a vizsgálat eredményéről.
5.2. Kezelt adatok köre. A panaszkezelés az alábbi személyes adatokra
terjedhet ki (attól függően, hogy az érintett a bejelentésében milyen
személyes adatokat közöl az Adatkezelővel):
az érintett neve, lakcíme vagy általa megadott más elérhetőségi
adata (ha ezen elérhetőségi adatára kéri a kivizsgálás eredményét),
a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
az érintett panaszának a tartalma, így különösen a panasz részletes
leírása, az érintett által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb
bizonyítékok jegyzéke,
az Adatkezelő nyilatkozata az érintett panaszával kapcsolatos
álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása
lehetséges,
az érintett aláírása és a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje (ha az
érintett panaszáról írásbeli jegyzőkönyvet vesznek fel),
telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás
felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi
azonosítószáma.
5.3. Az adatkezelés jogalapja. Az adatkezelés jogalapja jogi kötelezettség
teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont]. A panaszkezelésre
vonatkozó előírásokat a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
(a továbbiakban: Fgyt.) tartalmazza.
5.4. Az adatkezelés időtartama. Az Adatkezelő a személyes adatokat a
panasz elintézésétől számított 3 évig tárolja.
- A kapcsolatfelvétellel összefüggő adatkezelés
6.1. Az adatkezelés célja. Az érintetteknek az Adatkezelő szolgáltatásával
összefüggő kérdéseinek megválaszolása.
6.2. Kezelt adatok köre. Az Adatkezelő a kapcsolatfelvétellel
összefüggésben az érintett megkeresésében szereplő személyes adatokat,
illetve az érintett nevét, elérhetőségét kezeli.
6.3. Az adatkezelés jogalapja. Az adatkezelés jogalapja az érintett
hozzájárulása [GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont]. Az érintett a
hozzájárulását bármikor korlátozás és indokolás nélkül visszavonhatja.
6.4. Az adatkezelés időtartama. Az Adatkezelő az ügyfél megkeresését 3
évig tárolja.
- Adatbiztonság
Az Adatkezelő kijelenti, hogy megfelelő biztonsági intézkedéseket hozott
annak érdekében, hogy a személyes adatokat védje a jogosulatlan
hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés
vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés
ellen. Az Adatkezelő az érintett jelszavát annak rögzítését követően
egyirányú kódolással titkosítja, így a jelszavakat még az Adatkezelő sem
ismeri meg.
- Adatfeldolgozó igénybevétele
Az Adatkezelő az érintett személyes adatainak tárolása során külső
szerződéses partnere, WordPress szolgáltatását veszi igénybe. Az adatfeldolgozó kizárólag a személyes adatok
tárolásával összefüggő informatikai
feladatok ellátása érdekében férhet hozzá a személyes adatokhoz.
- Az érintettek jogai és jogorvoslati lehetőségei
9.1. Hozzáféréshez kéréséhez való jog. Az érintett tájékoztatást kérhet a
személyes adatairól. Ebben az esetben az Adatkezelő írásban vagy
elektronikus levél útján tájékoztatja az érintettet arról, hogy milyen
személyes adatokat, milyen adatkezelés célokból és mennyi ideig kezeli,
milyen jogok illetik meg az érintettet az adatkezeléssel összefüggésben,
valamint a felügyeleti hatóságnak címzett panasz benyújtásának jogáról.
Az érintett másolatot kérhet a személyes adatairól.
9.2. Helyesbítéshez való jog. Az érintett kérheti a rá vonatkozó pontatlan
személyes adatok módosítását.
9.3. Törléshez való jog. Az Adatkezelő az érintett kérelmére törli a
személyes adatokat, ha:
az adatkezelés célja megszűnt,
az érintett a hozzájárulását visszavonja,
az adatkezelés jogellenes,
az Adatkezelőre vonatkozó magyar vagy uniós jogi kötelezettség
teljesítése érdekében a személyes adatokat törölni kell.
9.4. Korlátozáshoz való jog. Az érintett az adatkezelés korlátozását
kérheti, ha
az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát,
ha az adatkezelés jogellenes, azonban az érintett ellenzi a
személyes adatok törlését, és ehelyett azok felhasználásának
korlátozását kéri,
az Adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra, de az
érintett kéri az adatok zárolását jogi igények előterjesztéséhez,
érvényesítéséhez vagy védelméhez,
9.5. Adathordozhatósághoz való jog. Az érintett jogosult arra, hogy
személyes adatokat informatikai eszközzel olvasható formátumban
megkapja, illetve azt is kérelmezheti, hogy az Adatkezelő az érintett által
megjelölt másik adatkezelő számára közvetlenül továbbítása az adatit.
9.6. A joggyakorlás közös szabályai. Az Adatkezelő az érintett kérelmét
egy hónapon belül teljesíti, amely határidő legfeljebb két hónappal
meghosszabbítható.
A kérelem megtagadása esetén az Adatkezelő a kérelem beérkezésétől
számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet a megtagadás
indokairól, valamint arról, hogy panaszt nyújthat be a Hatóságnál, és
élhet bírósági jogorvoslati jogával.
Az Adatkezelő fenntartja azt a jogot, hogy ha megalapozott kétsége van a
kérelmet benyújtó személy kilétét illetően, akkor az érintett
személyazonosságának megerősítéséhez szükséges információk nyújtását
kérje. Ilyen esetnek tekinthető különösen az, ha az érintett a másolat
kéréséhez való jogával él, amely esetben indokolt, hogy az Adatkezelő
meggyőződjön arról, hogy a kérelem a jogosult személytől származik.
9.7. Jogorvoslati lehetőségek. Amennyiben az érintett megítélése szerint
az adatkezelés vagy az Adatkezelő eljárása nem felel meg a jogszabályi
követelményeknek, akkor a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság
Hatóság (hivatalos honlap címe: www.naih.hu) eljárását
kezdeményezheti, illetve bíróságához fordulhat.
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
- Szolgáltató / Szolgáltató adatai:
Cégnév: Sublebers Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely és postai cím: 2045 Törökbálint, Bajcsy-Zsilinszky u. 87
Cégjegyzékszám: 13 09 223727
Adószám: 25313158-2-13
E-mail cím: info.barbaraleber@gmail.com
Telefonszám: +36 209555686
Panasz kezelése: a fenti pontban „Szolgáltató” alatt megjelölt Sublebers Kft. jogosult.
Tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:
Név: D250 Systems Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Cím: 2083 Solymár, Orgona utca 9.
Adószám: 26680774-2-13
Cégjegyzékszám: 13 09 198518
- Általános rendelkezések
2.1. A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a
www.ragyogoauto.hu honlapon (a továbbiakban: „Weboldal”), a RAGYOGÓ AUTÓ
online időpont foglalás felületen (a továbbiakban: „Online időpont foglalás felület”) az ÁSZF 1. számú mellékletében
meghatározott fix telephelyeken (a továbbiakban: „Fix Telephely”), továbbá
az egyedi megrendelésekben meghatározott címeken a Sublebers Korlátolt Felelősségű Társaság.
a Szolgáltató és a szolgáltatást igénybe
vevő felhasználó, aki lehet Fogyasztó vagy bármilyen jogi személy (a
továbbiakban: „Felhasználó(k)”) közötti jogviszony feltételeit határozzák
meg. A Weboldal és az Online időpont foglalás felület üzemeltetője a Sublebers
Korlátolt Felelősségű Társaság Szolgáltató. A Weboldalon és Online időpont foglalás felületen
keresztül, valamint a Fix Telephelyen az ÁSZF-ben meghatározott feltételek
mellett a Felhasználók a gépjármű tisztítási szolgáltatásokat igénybe
vehetik. A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF-t módosítani, illetve
a szolgáltatást és/vagy az Online időpont foglalás felületet és/vagy a Weboldal működtetését
módosítani vagy megszüntetni.
Felek: Szolgáltató és Felhasználó együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén
kívül eljáró természetes személy
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak
minősül.
2.2. A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az
alábbi jogszabályok vonatkoznak:
- évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
- évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről
- évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól
- évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018.
február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy
letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú
tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni
fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet,
továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
2.3. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
2.4. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba
foglalt szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, utóbb nem
hozzáférhetők.
2.5. A Szolgáltató vonatkozásában nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal
szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény
szerinti magatartási kódex, a Szolgáltató semmilyen magatartási kódexnek
nem veti alá magát.
2.6. A Szolgáltató törekszik arra, hogy Felhasználó minden szükséges
információt és minden lehetséges segítséget megkapjon a szolgáltatás
igénybevételével kapcsolatban, ennek érdekében a Szolgáltatások
nyújtásának feltételeit (különösen: a választható mosási csomagokat, azok
árait) a Weboldalon, az Online időpont foglalás felületen, valamint a Fix Telephelyen
közzéteszi.
2.7. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a Weboldalon, az Online időpont foglalás felületen,
valamint a Fix Telephelyen, továbbá letölthető és bármikor kinyomtatható
a következő linken: https://ragyogoauto.hu/?page_id=3
2.8. A Weboldal és Online időpont foglalás felület megjelenítése és tartalma szerzői jogi
védelem alatt állnak. Minden, a megjelenítést, tartalmat, szolgáltatásokat
érintő, vagy egyéb más felhasználás a Szolgáltató írásbeli engedélye nélkül
tilos, különös tekintettel az adatbázisokba történő rögzítésre,
sokszorosításra, a reklámcélú felhasználás bármely formájára, valamint
harmadik félnek történő továbbításra, valamennyi esetben, akár egészben,
részben vagy át dolgozott formában. A Weboldalon és Online időpont foglalás felületen
megjelenő tartalmakat és megjelenítést, vagy annak bármely részletét
kizárólag a szellemi alkotásokhoz fűződő jogok jogosultjának az előzetes,
kifejezett és írásbeli hozzájárulása esetén lehet felhasználni.
- Regisztráció
3.1. A Weboldalon és az Online időpont foglalás felületen való böngészéshez, a szöveges
tartalmak megtekintéséhez a Felhasználónak nem szükséges regisztrálnia.
3.2. Felhasználó a Weboldalon és az Online időpont foglalás felületben megismerheti és
amennyiben egyetért azzal, az időpontfoglalás vagy megrendelés alkalmával pipálható cellában
jelölheti, hogy elfogadja az ÁSZF-t és a Weboldalon és az Online időpont foglalás felületen
közzétett Adatkezelési tájékoztatót. A Sublebers Korlátolt
Felelősségű Társaság Szolgáltató biztosítja, hogy a Weboldalon és az
Online időpont foglalás felületen mind az ÁSZF, mind az Adatkezelési tájékoztató bármikor,
bárki számára hozzáférhető, megismerhető, a lábléc menüjében minden fő és al-oldalról elérhető.
3.3. Felhasználó regisztrációja során köteles a saját, valós adatait megadni.
A regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető
adatok esetén az elektronikus szerződés nem jön létre. Szolgáltató kizárja
felelősségét, amennyiben a Felhasználó más nevében, más személy
adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
3.4. Szolgáltató a hibásan megadott regisztrációt érvénytelennek tekinti. Az
érvénytelen regisztráció nem jelent kötelezettséget a Szolgáltatóra nézve.
Szolgáltató továbbá semmilyen formában nem vállal felelősséget a
Felhasználó által helytelenül megadott adatokból eredendő téves vagy
késedelmes teljesítésért.
3.5. Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a
Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy azt illetéktelenek számára, bármely
nem Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé teszi.
3.6. A regisztráció során megadott adatokhoz Felhasználó bármikor jogosult
hozzáférni és megváltoztatni, feltéve, hogy a változások a valóságnak
megfelelnek. A Felhasználó jogosult továbbá a regisztráció során megadott
adatait töröltetni a Sublebers Korlátolt Felelősségű Társaság
Szolgáltatóhoz intézett írásbeli kérés alapján, jogszabályban
meghatározottak szerint.
A Felhasználó kérésére törölt adatok a Szolgáltató szerződésszerű
teljesítését akadályozhatják vagy lehetetlenné tehetik, ezért Szolgáltató
semmilyen formában nem vállal felelősséget az ebből adódó nem
teljesítésért és egyéb következményekért.
3.7. A Szolgáltató bármikor egyoldalúan jogosult a Felhasználót a
szolgáltatásokból kizárni, illetve a Sublebers Korlátolt
Felelősségű Társaság jogosult a regisztrációt törölni, amennyiben a
Felhasználó részéről az Online időpont foglalás felület vagy a Weboldal vagy a szolgáltatás
használata tekintetében törvénytelenség vagy visszaélés történik vagy
annak alapos gyanúja merül fel.
- A szolgáltatás megrendelésének menete, feldolgozása és
teljesítése a Weboldalon és az Online időpont foglalás felületen
A szolgáltatás megrendelése:
4.1. Felhasználó abban az esetben jogosult regisztrálni, amennyiben
elolvasta az ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót, azok minden pontjával
egyetértett és egyetértése estén kifejezetten elfogadta azokat. A
Szolgáltatás regisztráció nélkül sem az Online időpont foglalás felületen, sem a Weboldalon
keresztül nem vehető igénybe. Természetes személyek esetén csak 18 éves
életkor felett lehet regisztrálni és a szolgáltatást igénybe venni.
4.2 Regisztráció alkalmával a Felhasználónak meg kell adnia:
– nevet (cégnevet)
– e-mail címét
– telefonszámát (mobil)
– számlázási adatait
4.3 Az elfogadás megtörténte után a Rendelés gombra kattintva rendelhető
Szolgáltatás.
4.4. Az egyedi megrendelés leadásának pontos menete
Rendelés elküldéséhez szükséges adatok:
- Meg kell adni az autó pontos lokációját, címét
- Meg kell adni a mosásra való rendelkezésre állás időintervallumát
- Ki kell választani az autót, amelyre a Szolgáltatást kéri (amennyiben a
Felhasználó több autót regisztrált)
- A Felhasználónak meg kell adnia az autó gyártóját, típusát, színét és
rendszámát, amelyre tekintettel a Szolgáltatás megrendelésre kerül
- A Felhasználónak ki kell választania, hogy külső, vagy külső és belső
mosást kér
- Ki kell választania a mosási csomagot (annak vonatkozó tartalmával)
- Ha van ilyen, akkor meg kell jelölni, hogy milyen extra Szolgáltatásokat
kér a Felhasználó (pl: kutyaszőr vagy folt eltávolítás, vegyszeres szőnyegtisztítás, stb)
- Ki kell választani, hogy bankkártyával vagy készpénzzel történik a
szolgáltatási díj teljesítése.
- Rendelés elküldése
- Rendelés visszaigazolása vagy visszautasítása a Szolgáltató részéről.
4.5. A Szolgáltató saját egyoldalú, indokolást sem igénylő döntése, hogy
elfogadja-e a Felhasználó által leadott megrendelést vagy sem, és ezen
döntésének megfelelően ad visszajelzést a leadott megrendelésre: azt vagy
visszautasítja vagy visszaigazolja.
A Szolgáltató jogosult a rendelés elküldését követő 24 órán belül a
Felhasználó által megrendelt szolgáltatás teljesítését visszautasítani,
amennyiben a Szolgáltató a Felhasználó által leadott megrendelést az
abban meghatározott adatokkal nem tudja teljesíteni. Ebben az esetben a
Szolgáltató ügyfélszolgálata a megadott e-mail címen vagy az
Online időpont foglalás felületen értesíti a Felhasználót a megrendelés visszautasításáról,
valamint a Szolgáltatás teljesítésének más időpontban történő
teljesítésének lehetőségéről, amelyet a Felhasználó az Online időpont foglalás felületen vagy
a Weboldalon megrendelhet.
Visszaigazolás esetén a megrendelt Szolgáltatásra vonatkozóan a szerződés
a Szolgáltató (a Sublebers Korlátolt Felelősségű Társaság
és a Felhasználó között a Felhasználó által a
fentiek szerint kitöltött megrendelésben meghatározott, továbbá a
Szolgáltató által elfogadott adatokkal és a Felhasználó által kifejezetten
elfogadott ÁSZF szerinti feltételekkel jön létre.
4.6. Felhasználónak a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt
folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok módosítására. A Szolgáltató a
pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja, a
Szolgáltató jogosult a Felhasználó által hibás/téves címre és/vagy
hibásan/tévesen megadott időpontban történő kiszállás díját a
Felhasználónak felszámítani. A hibásan/tévesen megadott e-mail cím vagy
a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének
hiányát eredményezheti, és megakadályozhatja vagy kizárhatja a
szerződés létrejöttét, illetve teljesítését.
4.7. Amennyiben a Felhasználó rendelését véletlenül vagy tévedésből adta
le, a hibás megrendeléstől a Szolgáltatás megkezdését megelőző 2 órán túli
időszakban minden következmény nélkül elállhat a visszaigazoló e-meil-re történő válasz emailben történő lemondás útján, amennyiben azonban a lemondás 2 órán belül történik, úgy
a szolgáltatás teljes díját köteles a Felhasználó megfizetni. A Felhasználó
tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás egészének teljesítését követően
felmondási jogát elveszíti.
4.8. A megrendelés során az Adatkezelési Tájékoztatóban rögzített
személyes adatok megadása szükséges. Az adatok pontos rendelkezésre
bocsátása fontos, ugyanis a megadott telefonszámon és/vagy e-mail címen
tud a Szolgáltató a Felhasználóval kapcsolatba lépni és a Szolgáltatás
megrendelésével kapcsolatban információt közölni, továbbá a létrejött
szerződésben is a megadott adatok szerepelnek. Szolgáltató nem felel a
Felhasználót ért azon károkért, amelyek abból adódnak, hogy a Felhasználó
a jelszavát elfelejti vagy harmadik személy számára megismerhetővé teszi.
4.9. A beérkezett megrendelés feldolgozását az Szolgáltató késedelem
nélkül megkezdi. Amennyiben a visszajelzés a megrendelés elküldésétől
számított 48 órán belül nem érkezik meg a Felhasználóhoz, a Felhasználó
mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása
akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz
megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
4.10. Abban az esetben, ha a Felhasználó belső mosást is kér, köteles az
autó kulcsait a Szolgáltató részére rendelkezésre bocsátani, vagy az autót kinyitva hagyni, valamint
minden esetben köteles a Szolgáltató részére lehetővé tenni, hogy a
Szolgáltatást elvégezze, azaz különösen az autónak hozzávetőlegesen 1,5
méter távolságból körbejárhatónak kell lennie, és belső mosás esetén a
riasztót ki kell kapcsolni. A jelen pontban foglaltak Felhasználó általi
elmulasztása esetén a Szolgáltató nem köteles a Szolgáltatást teljesíteni,
és kizárja felelősségét a teljesítés elmaradásáért.
4.11. A Szolgáltató az elvégzett Szolgáltatásokat dokumentálhatja
(fotódokumentáció), amely fényképeket kérésre a Felhasználó részére
átadja.
4.12. Amennyiben a külső helyszínen történő szolgáltatás teljesítésére – a
Szolgáltató saját mérlegelési jogkörében, egyoldalúan meghatározottak
szerint – alkalmatlan az időjárás, úgy a Szolgáltató jogosult azt lemondani,
vagy egy, a Felhasználóval később egyeztetett időpontban pótolni, amikor
az időjárási körülmények azt újra lehetővé teszik.
4.13. A Szolgáltató jogosult közreműködőket igénybe venni a Felhasználó
előzetes értesítése nélkül is, akik teljesítéséért úgy felel, mintha ő maga
végezte volna azokat.
4.14. Az időpont foglalás visszajelzés e-mailje kizárólag a megrendelés megérkezését és nem annak
elfogadását, vagyis nem a szerződés felek közötti létrejöttét bizonyítja. A
megrendelt szolgáltatás teljesítésére vonatkozó szerződés a felek között
akkor jön létre, amikor a Szolgáltató Részletes Visszaigazoló emailben
tájékoztatja a Felhasználót a megrendelés elfogadásáról.
4.15. Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a
Szolgáltató a Szolgáltatás teljesítése során jogosult promóciós céllal,
időszakosan a Felhasználó gépjárművében ajándéktárgyak elhelyezésére.
5.2. Telefonos vagy személyes megrendelés esetén a szerződés a Szolgáltató részéről a
Felhasználó adatait – név, cím – és a megrendelés részleteit Felhasználó részére történő elmondásával, a jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) szerinti tartalommal jön létre,
amelyet a Felhasználó az általa a szolgáltatónak elmondottak alapján kiállított visszaigazoló email alapján tudomásul vesz és elfogad. Ha bármilyen szóbeli hiányosság alapján a visszaigazoló e-mailben elírást érzékel a fogyasztó, azt válasz e-mailben azonnal jeleznie kell a szolgáltató felé.
5.4. A Fix Telephelyen történő szolgáltatásnyújtásra az ÁSZF 4.10.-4.11 és
4.13., valamint 4.15. pontjai megfelelően irányadóak.
- Fizetési módok
6.1. A Weboldalon és az Online időpont foglalás felületen keresztül történő rendelés esetén a
fizetés bankkártyával a Stripe és Paypal online fizetési rendszerén és keresztül történik.
A Stripe és a Paypal fizetési rendszer elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás,
amivel biztonságosan tud bankkártyával fizetni. A megrendelés folyamán a Felhasználó választhat a fizetési lehetőségek között: készpénz vagy bankkártya.
A Felhasználó felelős a szükséges fedezeti összegnek a rendelkezésre állásáért.
Elfogadott bankkártya típusok:
Mastercard, Visa. A fizetési tranzakcióval, a bankkártya kezelésével,
titkosításával, valamint a bankkártyával összefüggő panaszokkal a
kártyabirtokos a kártyát kibocsájtó bankjához fordulhat.
Ha a szolgáltatás megfizetése az Weboldalon, vagy az Online időpont foglalás felületen belül
történik, a Szolgáltató nem vállal felelősséget a harmadik feleknél
esetlegesen felmerülő fizetéssel kapcsolatos költségekért
(mobilszolgáltatók, banki díjak stb.).
6.3. A Szolgáltatás díját a Szolgáltató a Weboldalon és az Online időpont foglalás felületen
közzéteszi. A díjtáblázat a Weboldalon az alábbi linken keresztül érhető el:
ÁRAINK
- Elállás, felmondás
7.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a
Felhasználó nem gyakorolhatja az elállásra és felmondásra vonatkozó jogát
a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás
egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó
kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul
vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát
elveszíti.
7.2. Amennyiben Felhasználó a Szolgáltatás teljesítésének megkezdése
után, de a Szolgáltatás egészének teljesítése előtt a szerződést felmondja,
a Szolgáltató a Szolgáltatás teljes díjára jogosult.
7.3 Amennyiben a Szolgáltató lemondja a megrendelést vagy visszautasítja
azt, abban az esetben a díj nem kerül felszámolásra.
- Felelősség
8.1. A Szolgáltató a szolgáltatás díját nem köteles visszafizetni,
amennyiben a Felhasználó gépjárműve a teljesítés helyén nem található,
vagy ha a Felhasználó bármely módon akadályozza a teljesítést vagy ha
nem biztosítottak a gépjármű tisztításához szükséges feltételek.
8.2. Szolgáltató nem felel a Felhasználó gépjárművét ért olyan károkért,
amelyek gépjármű teljesítés helyéről történő ellopása, illetve vis major
következtében keletkeztek. A Szolgáltató nem felel az Online időpont foglalás felületet,
Weboldalt, vagy az azt működtető szervert ért külső támadások esetén,
valamint azok következményeiért. A Szolgáltató az Online időpont foglalás felület, Weboldal
használatából adódóan, a készüléken bekövetkező adatvesztésért,
meghibásodásért nem felel. A Szolgáltató nem vállalja, hogy az Online időpont foglalás felület,
Weboldal megszakításmentesen vagy hibamentesen fog működni, az
ezekből eredő adatvesztésért, tartalom vesztésért a Szolgáltató szintén
nem tartozik felelősséggel.
8.3. A Felhasználó elfogadja, hogy a tisztítás technológiája rendeltetésszerű
használat során is okozhat sérüléseket (pl. kisebb karcolások) a
gépjárművön, és ez nem minősül szerződésszegésnek.
8.4 A rendeltetésszerű használatot meghaladóan Szolgáltató a szolgáltatás
teljesítése során, a teljesítéssel összefüggésben a Felhasználó
gépjárművének külső felületét ért kár esetén – pl. nagyobb karcolások,
felmaródások, festék lekopások – ötszáz (500) ezer forint összeghatárig felel,
amennyiben a Felhasználó bizonyítja, hogy a károkozás a
szolgáltatásnyújtás során következett be. A Felhasználó elfogadja, hogy a
Szolgáltató nem felel a gépjárműben hagyott tárgyakért, azok esetleges
eltűnésért, sérülésért. A Felhasználók felelősek azért, hogy semmilyen
értéket vagy használati tárgyat se hagyjanak a gépjárműben. A jelen 8.4
pontban foglaltak nem vonatkoznak a szándékosan okozott, továbbá emberi
életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésre.
- Panaszkezelés rendje
9.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő
minőségben, a Felhasználó teljes megelégedettsége mellett teljesítsen.
Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel
vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát telefonon, e-mail
címen, vagy levél útján is közölheti a weboldalon a KAPCSOLAT menüpont alatt felsorolt szolgáltatók
elérhetőségein:
9.2. A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint
orvosolni kell. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy
a Szolgáltató azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a
panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles
jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
- a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak
átadni,
- b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás
felhasználásával közölt panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az
érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt
szóbeli panaszt az Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
9.3. A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- a) a Felhasználó neve, lakcíme,
- b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- c) a Felhasználó panaszának részletes leírása, a Felhasználó által
bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- d) a Szolgáltató nyilatkozata a Felhasználó panaszával kapcsolatos
álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
- e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus
hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a
fogyasztó aláírása,
- f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás
felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi
azonosítószáma.
9.4. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc
napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak
közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni
köteles.
A Felhasználó a Szolgáltatással kapcsolatos kifogásait legkésőbb a
Szolgáltatás teljesítését követő haladéktalan megvizsgálás során
haladéktalanul köteles jelezni. Hibás teljesítés esetén szavatossági
igényként a Felhasználó a kijavítást, a Szolgáltatás újbóli elvégzését
kérheti. Ennek feltétele, hogy a gépjármű a Szolgáltatás teljesítése után
nem kerülhet használatra.
9.5. Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati
példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak
kérésükre bemutatni.
9.6. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató a fogyasztót írásban
tájékoztatja arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság
vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak
tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye
vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és
internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra
is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése
érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
9.7. Panaszának elutasítása esetén alábbi jogérvényesítési lehetőségek
állnak nyitva a Felhasználó számára:
– Panasztétel az fogyasztóvédelmi hatóságnál
– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
– Online vitarendezési platform
– Bírósághoz fordulás
9.8. Panasztétel az fogyasztóvédelmi hatóságnál
A területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat, elérhetőségük ITT
https://jarasinfo.gov.hu/
9.9. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
A Szolgáltató székhelye tekintetében területileg illetékes békéltető testület
elérhetőségei:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika
Honlap cím: www.bekeltet.bkik.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
9.10. A további békéltető testületek listáját és elérhetőségeit ITT találja
meg: (http://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek)
9.11. A békéltető testület előtt folyó eljárásban a Szolgáltatót
együttműködési kötelezettség terheli.
9.12. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági
eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje
a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között,
ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok
egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása
érdekében.
9.13. A békéltető testület a Felhasználó vagy a Szolgáltató kérésére
tanácsot ad a Felhasználót megillető jogokkal és a Felhasználót terhelő
kötelezettségekkel kapcsolatban.
9.14. Online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló
fogyasztói jogvita esetén a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által
rendeletben kijelölt kamara által működtetett békéltető testület illetékes,
amely a Budapesti Békéltető Testület.
9.15. A Felhasználó a vitarendezésre az Online Vitarendezési honlapot
(https://webgate.ec.europa.eu/odr) is használhatja. A panasza
elektronikusan is beküldhető egy előzetes regisztráció után, elérhetőség ITT
található
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.
show&lng=HU
9.16. Amennyiben a Felhasználó nem fordul békéltető testülethez, vagy az
eljárás nem vezetett eredményre, úgy a Felhasználónak a jogvita rendezése
érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell
megindítani. A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak
másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
- A digitális adattartalom működése, valamint az alkalmazandó
műszaki védelmi intézkedése
10.1. A Weboldalon és Online időpont foglalás felületen megjelenő adatokat szolgáltató
szerverek elérhetősége évi 99 % feletti. Rendszeresen mentés készül a
teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom
visszaállítható. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak
tárolva.
10.2. Az Online időpont foglalás felület használatához az alábbi technikai
feltételek megléte szükséges, melyről a Felhasználó köteles gondoskodni,
és melynek nem teljesüléséért a Felhasználó nem vonható felelősségre:
- Android operációs rendszer legalább 5.0 verziójával rendelkező
mobiltelefon vagy tablet, vagy iOS operációs rendszer legalább 11
verziójával ellátott mobiltelefon vagy tablet;
- minimum 50 MB szabad tárhely;
- megfelelő sávszélességű internet.
10.3. Az Online időpont foglalás felületet a WordPress szolgáltatja melynek
működéséért a Szolgáltató felelősséggel nem tartozik.
10.4. Mobilkészülék vagy tablet cseréje esetén az Online időpont foglalás felület ismételten
elérhető, amelyben tárolt információk a felhasználó név és jelszó
megadásával történő bejelentkezést követően újból elérhetők.
Mobiltelefonszám cseréje az Online időpont foglalás felület működését nem érinti.
10.5. A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való bármilyen
vonatkozó együttműködési képessége a Szolgáltatótól észszerűen
elvárható ismereteknek megfelelően:
Szolgáltató adatbázis kiszolgálón működő weboldalának adattartalma a
mindenkori webes standardoknak megfelelő módon és a Felhasználó által
használt hardver, illetve szoftver jellegére (amennyiben a Felhasználó által
használt hardver, illetve szoftver rendeltetése szerint alkalmas a célra)
tekintet nélkül együttműködnek az alkalmazott technológiai eszközökkel.
- Ügyfélszolgálat
A szolgáltatás megrendelésének menetével, a regisztrációval, a
megrendelés visszaigazolásával, a fizetés és a teljesítés egyéb feltételeivel
kapcsolatban, továbbá a fogyasztói kifogások érvényesítésével
kapcsolatban az Szolgáltató Ügyfélszolgálata ad tájékoztatást az alábbi
elérhetőségen:
E-mail cím: info.barbaraleber@gmail.com
Telefonszám: +36209555686
Postai úton: 2045 Törökbálint, Bajcsy-Zsilinszky u. 87
Székhely és postai cím: 2045 Törökbálint, Bajcsy-Zsilinszky u. 87
- Személyes adatok védelme
12.2. Az adatkezelési tájékoztató kifejezett elfogadás útján tekinthető
elfogadottnak.
- Irányadó jog
13.1 A jelen ÁSZF-re a magyar jog irányadó.
- Időbeli Hatály
Jelen ÁSZF a honlapon való közzétételtől lép hatályba. A Szolgáltatónak
joga van az ÁSZF-t bármikor megváltoztatni. A Megrendelő által
igénybevett szolgáltatás időpontjában hatályos ÁSZF az irányadó.
A jogszabály kötelező erejénél fogva a teljesítés idején életbelépő
jogszabályváltozás esetén az ÁSZF jogszabályváltozással érintett pontjait
automatikusan a jogszabályváltozásra tekintettel kell alkalmazni, míg
egyéb pontok változatlanul hatályban maradnak.