ADATVÉDELMI NYILATKOZAT – ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

a RAGYOGÓ AUTÓ szolgáltatással összefüggő adatkezelésekről

  1. Adatkezelő megjelölése

Jelen tájékoztatóban megjelölt adatkezelések esetében adatkezelő a

Sublebers Korlátolt Felelősségű Társaság (a

továbbiakban: Adatkezelő). Az Adatkezelő elérhetőségei:

­ Székhely és postai cím: 2045 Törökbálint, Bajcsy-Zsilinszky u. 87

­ Email cím: info.barbaraleber@gmail.com

  1. A regisztrációval és a felhasználói profillal összefüggő

adatkezelés

2.1. Az adatkezelés célja. Felhasználói profil létrehozása, a weboldal és a

RAGYOGÓ AUTÓ online időpontfoglalás felület használatának, illetve a szolgáltatás igénybevételének

biztosítása.

2.2. Kezelt adatok köre. A regisztráció alkalmával az érintettnek az alábbi

személyes adatokat kell megadnia:

­ vezetéknév- és keresztnév,

­ email cím,

­ telefonszám,

­ számlázási adatok (név, számlázási címét),

Az érintettek – amennyiben szeretnék – a profiloldalukon egy vagy több

gépjárművet adatát (gépjármű gyártója, típusa, színe és rendszáma) is

beállíthatják, megkönnyítve ezzel az egyedi megrendeléseket.

Az érintettnek a profiloldalán bármely személyes adat módosítására

lehetősége van.

2.3. Az adatkezelés jogalapja. Az adatkezelés jogalapja az érintett

hozzájárulása [GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont]. Az érintett a

hozzájárulását bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen

visszavonhatja.

2.4. Az adatkezelés időtartama. Az Adatkezelő – a bankkártyaadatok

kivételével – a személyes adatokat a hozzájárulás visszavonásáig tárolja.

  1. Az egyedi megrendeléssel összefüggő adatkezelés

3.1. Az adatkezelés célja. Az érintett megrendelésének rögzítése és a

megrendelt szolgáltatás teljesítése, illetve ezzel összefüggésben az

érintettel való kapcsolatfelvétel.

3.2. Kezelt adatok köre. Az egyedi megrendelés és annak teljesítéséhez az

alábbi adatok szükségesek:

­ az érintett neve, telefonszáma, email címe

­ az autó pontos lokációját, címét,

­ a mosásra való rendelkezésre állás időintervallum,

­ azon gépjármű gyártója, típusa, színe és rendszáma, amely

esetében a szolgáltatást igénybe veszi,

­ a szolgáltatás tartalma (külső vagy belső mosás, milyen mosási

csomagot kér, illetve adott esetben milyen extra szolgáltatásokat

kér) és összege,

­ az az információ, hogy az érintett milyen módon teljesíti a

szolgáltatási díjat (bakkártya, Készpénz), illetve a

sikeres fizetés visszaigazolása,

­ az elvégzett szolgáltatásokról fénykép készítése.

Az érintett a szolgáltatási díjat a regisztrációtól különböző más bankkártya

adatokkal is kiegyenlítheti. Az Adatkezelő ugyanakkor nem tárolja az

érintett által fizetés során megadott bankkártya adatokat.

Ezeket az adatokat kizárólag az

Adatkezelőnek a fizetéseket lebonyolító partnerei (bankkártyás fizetés

esetén a Stripe és Paypal

fogják kezelni. Az Adatkezelő csak az arra vonatkozó

információt tárolja, hogy a fizetés sikeres volt.

3.3. Az adatkezelés jogalapja. Az adatkezelés jogalapja az érintett és az

Adatkezelő közötti szerződés teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bekezdés b)

pont]. Az adatok a szolgáltatás igénybevételéhez, illetve a szolgáltatás

teljesítése érdekében az érintettel való kapcsolatfelvételhez szükségesek.

3.4. Az adatkezelés időtartama. Az szolgáltatás igénybevételével

összefüggő személyes adatok addig elérhetőek, amíg az érintett

regisztrált profillal rendelkezik. A számla kiállításához felhasznált

személyes adatokat az adatkezelő a számlázással összefüggő

adatkezelésnél jelzett időpontig őrzi meg..

  1. A számlázással összefüggő adatkezelés

4.1. Az adatkezelés célja. Az érintett részére számla kiállítása az

Adatkezelő által nyújtott szolgáltatásról.

4.2. Kezelt adatok köre. Az Adatkezelő a számla kiállítása során az érintett

nevét, számlázási címét, a szolgáltatás megnevezését és a szolgáltatás

összegét kezeli.

4.3. Az adatkezelés jogalapja. Az adatkezelés jogalapja a jogszabályi

kötelezettség teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont]. A

számlakibocsátási kötelezettség az általános forgalmi adóról szóló 2007.

évi CXXVII. törvény rendelkezésein alapul.

4.4. Az adatkezelés időtartama. Az Adatkezelő a számlákat a számvitelről

szóló 2000. évi C. törvény szerinti bizonylatmegőrzési kötelezettség

teljesítése érdekében 8 évig tárolja.

  1. A panaszkezeléssel összefüggő adatkezelés

5.1. Az adatkezelés célja. Az érintett által bejelentett panasz kivizsgálása

és az érintett tájékoztatása a vizsgálat eredményéről.

5.2. Kezelt adatok köre. A panaszkezelés az alábbi személyes adatokra

terjedhet ki (attól függően, hogy az érintett a bejelentésében milyen

személyes adatokat közöl az Adatkezelővel):

­ az érintett neve, lakcíme vagy általa megadott más elérhetőségi

adata (ha ezen elérhetőségi adatára kéri a kivizsgálás eredményét),

­ a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

­ az érintett panaszának a tartalma, így különösen a panasz részletes

leírása, az érintett által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb

bizonyítékok jegyzéke,

­ az Adatkezelő nyilatkozata az érintett panaszával kapcsolatos

álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása

lehetséges,

­

­ az érintett aláírása és a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje (ha az

érintett panaszáról írásbeli jegyzőkönyvet vesznek fel),

­ telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás

felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi

azonosítószáma.

5.3. Az adatkezelés jogalapja. Az adatkezelés jogalapja jogi kötelezettség

teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont]. A panaszkezelésre

vonatkozó előírásokat a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény

(a továbbiakban: Fgyt.) tartalmazza.

5.4. Az adatkezelés időtartama. Az Adatkezelő a személyes adatokat a

panasz elintézésétől számított 3 évig tárolja.

  1. A kapcsolatfelvétellel összefüggő adatkezelés

6.1. Az adatkezelés célja. Az érintetteknek az Adatkezelő szolgáltatásával

összefüggő kérdéseinek megválaszolása.

6.2. Kezelt adatok köre. Az Adatkezelő a kapcsolatfelvétellel

összefüggésben az érintett megkeresésében szereplő személyes adatokat,

illetve az érintett nevét, elérhetőségét kezeli.

6.3. Az adatkezelés jogalapja. Az adatkezelés jogalapja az érintett

hozzájárulása [GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont]. Az érintett a

hozzájárulását bármikor korlátozás és indokolás nélkül visszavonhatja.

6.4. Az adatkezelés időtartama. Az Adatkezelő az ügyfél megkeresését 3

évig tárolja.

  1. Adatbiztonság

Az Adatkezelő kijelenti, hogy megfelelő biztonsági intézkedéseket hozott

annak érdekében, hogy a személyes adatokat védje a jogosulatlan

hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés

vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés

ellen. Az Adatkezelő az érintett jelszavát annak rögzítését követően

egyirányú kódolással titkosítja, így a jelszavakat még az Adatkezelő sem

ismeri meg.

  1. Adatfeldolgozó igénybevétele

Az Adatkezelő az érintett személyes adatainak tárolása során külső

szerződéses partnere, WordPress szolgáltatását veszi igénybe. Az adatfeldolgozó kizárólag a személyes adatok

 tárolásával összefüggő informatikai

feladatok ellátása érdekében férhet hozzá a személyes adatokhoz.

  1. Az érintettek jogai és jogorvoslati lehetőségei

9.1. Hozzáféréshez kéréséhez való jog. Az érintett tájékoztatást kérhet a

személyes adatairól. Ebben az esetben az Adatkezelő írásban vagy

elektronikus levél útján tájékoztatja az érintettet arról, hogy milyen

személyes adatokat, milyen adatkezelés célokból és mennyi ideig kezeli,

milyen jogok illetik meg az érintettet az adatkezeléssel összefüggésben,

valamint a felügyeleti hatóságnak címzett panasz benyújtásának jogáról.

Az érintett másolatot kérhet a személyes adatairól.

9.2. Helyesbítéshez való jog. Az érintett kérheti a rá vonatkozó pontatlan

személyes adatok módosítását.

9.3. Törléshez való jog. Az Adatkezelő az érintett kérelmére törli a

személyes adatokat, ha:

­ az adatkezelés célja megszűnt,

­ az érintett a hozzájárulását visszavonja,

­ az adatkezelés jogellenes,

­ az Adatkezelőre vonatkozó magyar vagy uniós jogi kötelezettség

teljesítése érdekében a személyes adatokat törölni kell.

9.4. Korlátozáshoz való jog. Az érintett az adatkezelés korlátozását

kérheti, ha

­ az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát,

­ ha az adatkezelés jogellenes, azonban az érintett ellenzi a

személyes adatok törlését, és ehelyett azok felhasználásának

korlátozását kéri,

­ az Adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra, de az

érintett kéri az adatok zárolását jogi igények előterjesztéséhez,

érvényesítéséhez vagy védelméhez,

9.5. Adathordozhatósághoz való jog. Az érintett jogosult arra, hogy

személyes adatokat informatikai eszközzel olvasható formátumban

megkapja, illetve azt is kérelmezheti, hogy az Adatkezelő az érintett által

megjelölt másik adatkezelő számára közvetlenül továbbítása az adatit.

9.6. A joggyakorlás közös szabályai. Az Adatkezelő az érintett kérelmét

egy hónapon belül teljesíti, amely határidő legfeljebb két hónappal

meghosszabbítható.

A kérelem megtagadása esetén az Adatkezelő a kérelem beérkezésétől

számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet a megtagadás

indokairól, valamint arról, hogy panaszt nyújthat be a Hatóságnál, és

élhet bírósági jogorvoslati jogával.

Az Adatkezelő fenntartja azt a jogot, hogy ha megalapozott kétsége van a

kérelmet benyújtó személy kilétét illetően, akkor az érintett

személyazonosságának megerősítéséhez szükséges információk nyújtását

kérje. Ilyen esetnek tekinthető különösen az, ha az érintett a másolat

kéréséhez való jogával él, amely esetben indokolt, hogy az Adatkezelő

meggyőződjön arról, hogy a kérelem a jogosult személytől származik.

9.7. Jogorvoslati lehetőségek. Amennyiben az érintett megítélése szerint

az adatkezelés vagy az Adatkezelő eljárása nem felel meg a jogszabályi

követelményeknek, akkor a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság

Hatóság (hivatalos honlap címe: www.naih.hu) eljárását

kezdeményezheti, illetve bíróságához fordulhat.

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
  1. Szolgáltató / Szolgáltató adatai:

Cégnév: Sublebers Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely és postai cím: 2045 Törökbálint, Bajcsy-Zsilinszky u. 87

Cégjegyzékszám: 13 09 223727

Adószám: 25313158-2-13

E-mail cím: info.barbaraleber@gmail.com

Telefonszám: +36 209555686

Panasz kezelése: a fenti pontban „Szolgáltató” alatt megjelölt Sublebers Kft. jogosult.

Tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:

Név: D250 Systems Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Cím:       2083 Solymár, Orgona utca 9.

Adószám: 26680774-2-13

Cégjegyzékszám: 13 09 198518

  1. Általános rendelkezések

2.1. A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a

www.ragyogoauto.hu honlapon (a továbbiakban: „Weboldal”), a RAGYOGÓ AUTÓ

online időpont foglalás felületen (a továbbiakban: „Online időpont foglalás felület”) az ÁSZF 1. számú mellékletében

meghatározott fix telephelyeken (a továbbiakban: „Fix Telephely”), továbbá

az egyedi megrendelésekben meghatározott címeken a Sublebers Korlátolt Felelősségű Társaság.

a Szolgáltató és a szolgáltatást igénybe

vevő felhasználó, aki lehet Fogyasztó vagy bármilyen jogi személy (a

továbbiakban: „Felhasználó(k)”) közötti jogviszony feltételeit határozzák

meg. A Weboldal és az Online időpont foglalás felület üzemeltetője a Sublebers

Korlátolt Felelősségű Társaság Szolgáltató. A Weboldalon és Online időpont foglalás felületen

keresztül, valamint a Fix Telephelyen az ÁSZF-ben meghatározott feltételek

mellett a Felhasználók a gépjármű tisztítási szolgáltatásokat igénybe

vehetik. A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF-t módosítani, illetve

a szolgáltatást és/vagy az Online időpont foglalás felületet és/vagy a Weboldal működtetését

módosítani vagy megszüntetni.

Felek: Szolgáltató és Felhasználó együttesen

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén

kívül eljáró természetes személy

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak

minősül.

2.2. A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az

alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  1. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  2. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,

valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes

kérdéseiről

  1. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti

szerződések részletes szabályairól

  1. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018.

február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy

letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú

tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni

fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet,

továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

2.3. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

2.4. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba

foglalt szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, utóbb nem

hozzáférhetők.

2.5. A Szolgáltató vonatkozásában nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal

szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény

szerinti magatartási kódex, a Szolgáltató semmilyen magatartási kódexnek

nem veti alá magát.

2.6. A Szolgáltató törekszik arra, hogy Felhasználó minden szükséges

információt és minden lehetséges segítséget megkapjon a szolgáltatás

igénybevételével kapcsolatban, ennek érdekében a Szolgáltatások

nyújtásának feltételeit (különösen: a választható mosási csomagokat, azok

árait) a Weboldalon, az Online időpont foglalás felületen, valamint a Fix Telephelyen

közzéteszi.

2.7. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a Weboldalon, az Online időpont foglalás felületen,

valamint a Fix Telephelyen, továbbá letölthető és bármikor kinyomtatható

a következő linken: https://ragyogoauto.hu/?page_id=3

2.8. A Weboldal és Online időpont foglalás felület megjelenítése és tartalma szerzői jogi

védelem alatt állnak. Minden, a megjelenítést, tartalmat, szolgáltatásokat

érintő, vagy egyéb más felhasználás a Szolgáltató írásbeli engedélye nélkül

tilos, különös tekintettel az adatbázisokba történő rögzítésre,

sokszorosításra, a reklámcélú felhasználás bármely formájára, valamint

harmadik félnek történő továbbításra, valamennyi esetben, akár egészben,

részben vagy át dolgozott formában. A Weboldalon és Online időpont foglalás felületen

megjelenő tartalmakat és megjelenítést, vagy annak bármely részletét

kizárólag a szellemi alkotásokhoz fűződő jogok jogosultjának az előzetes,

kifejezett és írásbeli hozzájárulása esetén lehet felhasználni.

  1. Regisztráció

3.1. A Weboldalon és az Online időpont foglalás felületen való böngészéshez, a szöveges

tartalmak megtekintéséhez a Felhasználónak nem szükséges regisztrálnia.

3.2. Felhasználó a Weboldalon és az Online időpont foglalás felületben megismerheti és

amennyiben egyetért azzal, az időpontfoglalás vagy megrendelés alkalmával pipálható cellában

jelölheti, hogy elfogadja az ÁSZF-t és a Weboldalon és az Online időpont foglalás felületen

közzétett Adatkezelési tájékoztatót. A Sublebers Korlátolt

Felelősségű Társaság Szolgáltató biztosítja, hogy a Weboldalon és az

Online időpont foglalás felületen mind az ÁSZF, mind az Adatkezelési tájékoztató bármikor,

bárki számára hozzáférhető, megismerhető, a lábléc menüjében minden fő és al-oldalról elérhető.

3.3. Felhasználó regisztrációja során köteles a saját, valós adatait megadni.

A regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető

adatok esetén az elektronikus szerződés nem jön létre. Szolgáltató kizárja

felelősségét, amennyiben a Felhasználó más nevében, más személy

adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

3.4. Szolgáltató a hibásan megadott regisztrációt érvénytelennek tekinti. Az

érvénytelen regisztráció nem jelent kötelezettséget a Szolgáltatóra nézve.

Szolgáltató továbbá semmilyen formában nem vállal felelősséget a

Felhasználó által helytelenül megadott adatokból eredendő téves vagy

késedelmes teljesítésért.

3.5. Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a

Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy azt illetéktelenek számára, bármely

nem Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé teszi.

3.6. A regisztráció során megadott adatokhoz Felhasználó bármikor jogosult

hozzáférni és megváltoztatni, feltéve, hogy a változások a valóságnak

megfelelnek. A Felhasználó jogosult továbbá a regisztráció során megadott

adatait töröltetni a Sublebers Korlátolt Felelősségű Társaság

Szolgáltatóhoz intézett írásbeli kérés alapján, jogszabályban

meghatározottak szerint.

A Felhasználó kérésére törölt adatok a Szolgáltató szerződésszerű

teljesítését akadályozhatják vagy lehetetlenné tehetik, ezért Szolgáltató

semmilyen formában nem vállal felelősséget az ebből adódó nem

teljesítésért és egyéb következményekért.

3.7. A Szolgáltató bármikor egyoldalúan jogosult a Felhasználót a

szolgáltatásokból kizárni, illetve a Sublebers Korlátolt

Felelősségű Társaság jogosult a regisztrációt törölni, amennyiben a

Felhasználó részéről az Online időpont foglalás felület vagy a Weboldal vagy a szolgáltatás

használata tekintetében törvénytelenség vagy visszaélés történik vagy

annak alapos gyanúja merül fel.

  1. A szolgáltatás megrendelésének menete, feldolgozása és

teljesítése a Weboldalon és az Online időpont foglalás felületen

A szolgáltatás megrendelése:

4.1. Felhasználó abban az esetben jogosult regisztrálni, amennyiben

elolvasta az ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót, azok minden pontjával

egyetértett és egyetértése estén kifejezetten elfogadta azokat. A

Szolgáltatás regisztráció nélkül sem az Online időpont foglalás felületen, sem a Weboldalon

keresztül nem vehető igénybe. Természetes személyek esetén csak 18 éves

életkor felett lehet regisztrálni és a szolgáltatást igénybe venni.

4.2 Regisztráció alkalmával a Felhasználónak meg kell adnia:

– nevet (cégnevet)

– e-mail címét

– telefonszámát (mobil)

– számlázási adatait

4.3 Az elfogadás megtörténte után a Rendelés gombra kattintva rendelhető

Szolgáltatás.

4.4. Az egyedi megrendelés leadásának pontos menete

Rendelés elküldéséhez szükséges adatok:

  1. Meg kell adni az autó pontos lokációját, címét
  2. Meg kell adni a mosásra való rendelkezésre állás időintervallumát
  3. Ki kell választani az autót, amelyre a Szolgáltatást kéri (amennyiben a

Felhasználó több autót regisztrált)

  1. A Felhasználónak meg kell adnia az autó gyártóját, típusát, színét és

rendszámát, amelyre tekintettel a Szolgáltatás megrendelésre kerül

  1. A Felhasználónak ki kell választania, hogy külső, vagy külső és belső

mosást kér

  1. Ki kell választania a mosási csomagot (annak vonatkozó tartalmával)
  2. Ha van ilyen, akkor meg kell jelölni, hogy milyen extra Szolgáltatásokat

kér a Felhasználó (pl: kutyaszőr vagy folt eltávolítás, vegyszeres szőnyegtisztítás, stb)

  1. Ki kell választani, hogy bankkártyával vagy készpénzzel történik a

szolgáltatási díj teljesítése.

  1. Rendelés elküldése
  2. Rendelés visszaigazolása vagy visszautasítása a Szolgáltató részéről.

4.5. A Szolgáltató saját egyoldalú, indokolást sem igénylő döntése, hogy

elfogadja-e a Felhasználó által leadott megrendelést vagy sem, és ezen

döntésének megfelelően ad visszajelzést a leadott megrendelésre: azt vagy

visszautasítja vagy visszaigazolja.

A Szolgáltató jogosult a rendelés elküldését követő 24 órán belül a

Felhasználó által megrendelt szolgáltatás teljesítését visszautasítani,

amennyiben a Szolgáltató a Felhasználó által leadott megrendelést az

abban meghatározott adatokkal nem tudja teljesíteni. Ebben az esetben a

Szolgáltató ügyfélszolgálata a megadott e-mail címen vagy az

Online időpont foglalás felületen értesíti a Felhasználót a megrendelés visszautasításáról,

valamint a Szolgáltatás teljesítésének más időpontban történő

teljesítésének lehetőségéről, amelyet a Felhasználó az Online időpont foglalás felületen vagy

a Weboldalon megrendelhet.

Visszaigazolás esetén a megrendelt Szolgáltatásra vonatkozóan a szerződés

a Szolgáltató (a Sublebers Korlátolt Felelősségű Társaság

és a Felhasználó között a Felhasználó által a

fentiek szerint kitöltött megrendelésben meghatározott, továbbá a

Szolgáltató által elfogadott adatokkal és a Felhasználó által kifejezetten

elfogadott ÁSZF szerinti feltételekkel jön létre.

4.6. Felhasználónak a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt

folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok módosítására. A Szolgáltató a

pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja, a

Szolgáltató jogosult a Felhasználó által hibás/téves címre és/vagy

hibásan/tévesen megadott időpontban történő kiszállás díját a

Felhasználónak felszámítani. A hibásan/tévesen megadott e-mail cím vagy

a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének

hiányát eredményezheti, és megakadályozhatja vagy kizárhatja a

szerződés létrejöttét, illetve teljesítését.

4.7. Amennyiben a Felhasználó rendelését véletlenül vagy tévedésből adta

le, a hibás megrendeléstől a Szolgáltatás megkezdését megelőző 2 órán túli

időszakban minden következmény nélkül elállhat a visszaigazoló e-meil-re történő válasz emailben történő lemondás útján, amennyiben azonban a lemondás 2 órán belül történik, úgy

a szolgáltatás teljes díját köteles a Felhasználó megfizetni. A Felhasználó

tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás egészének teljesítését követően

felmondási jogát elveszíti.

4.8. A megrendelés során az Adatkezelési Tájékoztatóban rögzített

személyes adatok megadása szükséges. Az adatok pontos rendelkezésre

bocsátása fontos, ugyanis a megadott telefonszámon és/vagy e-mail címen

tud a Szolgáltató a Felhasználóval kapcsolatba lépni és a Szolgáltatás

megrendelésével kapcsolatban információt közölni, továbbá a létrejött

szerződésben is a megadott adatok szerepelnek. Szolgáltató nem felel a

Felhasználót ért azon károkért, amelyek abból adódnak, hogy a Felhasználó

a jelszavát elfelejti vagy harmadik személy számára megismerhetővé teszi.

4.9. A beérkezett megrendelés feldolgozását az Szolgáltató késedelem

nélkül megkezdi. Amennyiben a visszajelzés a megrendelés elküldésétől

számított 48 órán belül nem érkezik meg a Felhasználóhoz, a Felhasználó

mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása

akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz

megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

4.10. Abban az esetben, ha a Felhasználó belső mosást is kér, köteles az

autó kulcsait a Szolgáltató részére rendelkezésre bocsátani, vagy az autót kinyitva hagyni, valamint

minden esetben köteles a Szolgáltató részére lehetővé tenni, hogy a

Szolgáltatást elvégezze, azaz különösen az autónak hozzávetőlegesen 1,5

méter távolságból körbejárhatónak kell lennie, és belső mosás esetén a

riasztót ki kell kapcsolni. A jelen pontban foglaltak Felhasználó általi

elmulasztása esetén a Szolgáltató nem köteles a Szolgáltatást teljesíteni,

és kizárja felelősségét a teljesítés elmaradásáért.

4.11. A Szolgáltató az elvégzett Szolgáltatásokat dokumentálhatja

(fotódokumentáció), amely fényképeket kérésre a Felhasználó részére

átadja.

4.12. Amennyiben a külső helyszínen történő szolgáltatás teljesítésére – a

Szolgáltató saját mérlegelési jogkörében, egyoldalúan meghatározottak

szerint – alkalmatlan az időjárás, úgy a Szolgáltató jogosult azt lemondani,

vagy egy, a Felhasználóval később egyeztetett időpontban pótolni, amikor

az időjárási körülmények azt újra lehetővé teszik.

4.13. A Szolgáltató jogosult közreműködőket igénybe venni a Felhasználó

előzetes értesítése nélkül is, akik teljesítéséért úgy felel, mintha ő maga

végezte volna azokat.

4.14. Az időpont foglalás visszajelzés e-mailje kizárólag a megrendelés megérkezését és nem annak

elfogadását, vagyis nem a szerződés felek közötti létrejöttét bizonyítja. A

megrendelt szolgáltatás teljesítésére vonatkozó szerződés a felek között

akkor jön létre, amikor a Szolgáltató Részletes Visszaigazoló emailben

tájékoztatja a Felhasználót a megrendelés elfogadásáról.

4.15. Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a

Szolgáltató a Szolgáltatás teljesítése során jogosult promóciós céllal,

időszakosan a Felhasználó gépjárművében ajándéktárgyak elhelyezésére.

5.2. Telefonos vagy személyes megrendelés esetén a szerződés a Szolgáltató részéről a

Felhasználó adatait – név, cím – és a megrendelés részleteit Felhasználó részére történő elmondásával, a jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) szerinti tartalommal jön létre,

amelyet a Felhasználó az általa a szolgáltatónak elmondottak alapján kiállított visszaigazoló email alapján tudomásul vesz és elfogad. Ha bármilyen szóbeli hiányosság alapján a visszaigazoló e-mailben elírást érzékel a fogyasztó, azt válasz e-mailben azonnal jeleznie kell a szolgáltató felé.

5.4. A Fix Telephelyen történő szolgáltatásnyújtásra az ÁSZF 4.10.-4.11 és

4.13., valamint 4.15. pontjai megfelelően irányadóak.

  1. Fizetési módok

6.1. A Weboldalon és az Online időpont foglalás felületen keresztül történő rendelés esetén a

fizetés bankkártyával a Stripe és Paypal online fizetési rendszerén és keresztül történik.

A Stripe és a Paypal fizetési rendszer elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás,

amivel biztonságosan tud bankkártyával fizetni. A megrendelés folyamán a Felhasználó választhat a fizetési lehetőségek között: készpénz vagy bankkártya.

A Felhasználó felelős a szükséges fedezeti összegnek a rendelkezésre állásáért.

Elfogadott bankkártya típusok:

Mastercard, Visa. A fizetési tranzakcióval, a bankkártya kezelésével,

titkosításával, valamint a bankkártyával összefüggő panaszokkal a

kártyabirtokos a kártyát kibocsájtó bankjához fordulhat.

Ha a szolgáltatás megfizetése az Weboldalon, vagy az Online időpont foglalás felületen belül

történik, a Szolgáltató nem vállal felelősséget a harmadik feleknél

esetlegesen felmerülő fizetéssel kapcsolatos költségekért

(mobilszolgáltatók, banki díjak stb.).

6.3. A Szolgáltatás díját a Szolgáltató a Weboldalon és az Online időpont foglalás felületen

közzéteszi. A díjtáblázat a Weboldalon az alábbi linken keresztül érhető el:

ÁRAINK

  1. Elállás, felmondás

7.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a

Felhasználó nem gyakorolhatja az elállásra és felmondásra vonatkozó jogát

a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás

egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó

kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul

vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát

elveszíti.

7.2. Amennyiben Felhasználó a Szolgáltatás teljesítésének megkezdése

után, de a Szolgáltatás egészének teljesítése előtt a szerződést felmondja,

a Szolgáltató a Szolgáltatás teljes díjára jogosult.

7.3 Amennyiben a Szolgáltató lemondja a megrendelést vagy visszautasítja

azt, abban az esetben a díj nem kerül felszámolásra.

  1. Felelősség

8.1. A Szolgáltató a szolgáltatás díját nem köteles visszafizetni,

amennyiben a Felhasználó gépjárműve a teljesítés helyén nem található,

vagy ha a Felhasználó bármely módon akadályozza a teljesítést vagy ha

nem biztosítottak a gépjármű tisztításához szükséges feltételek.

8.2. Szolgáltató nem felel a Felhasználó gépjárművét ért olyan károkért,

amelyek gépjármű teljesítés helyéről történő ellopása, illetve vis major

következtében keletkeztek. A Szolgáltató nem felel az Online időpont foglalás felületet,

Weboldalt, vagy az azt működtető szervert ért külső támadások esetén,

valamint azok következményeiért. A Szolgáltató az Online időpont foglalás felület, Weboldal

használatából adódóan, a készüléken bekövetkező adatvesztésért,

meghibásodásért nem felel. A Szolgáltató nem vállalja, hogy az Online időpont foglalás felület,

Weboldal megszakításmentesen vagy hibamentesen fog működni, az

ezekből eredő adatvesztésért, tartalom vesztésért a Szolgáltató szintén

nem tartozik felelősséggel.

8.3. A Felhasználó elfogadja, hogy a tisztítás technológiája rendeltetésszerű

használat során is okozhat sérüléseket (pl. kisebb karcolások) a

gépjárművön, és ez nem minősül szerződésszegésnek.

8.4 A rendeltetésszerű használatot meghaladóan Szolgáltató a szolgáltatás

teljesítése során, a teljesítéssel összefüggésben a Felhasználó

gépjárművének külső felületét ért kár esetén – pl. nagyobb karcolások,

felmaródások, festék lekopások – ötszáz (500) ezer forint összeghatárig felel,

amennyiben a Felhasználó bizonyítja, hogy a károkozás a

szolgáltatásnyújtás során következett be. A Felhasználó elfogadja, hogy a

Szolgáltató nem felel a gépjárműben hagyott tárgyakért, azok esetleges

eltűnésért, sérülésért. A Felhasználók felelősek azért, hogy semmilyen

értéket vagy használati tárgyat se hagyjanak a gépjárműben. A jelen 8.4

pontban foglaltak nem vonatkoznak a szándékosan okozott, továbbá emberi

életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésre.

  1. Panaszkezelés rendje

9.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő

minőségben, a Felhasználó teljes megelégedettsége mellett teljesítsen.

Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel

vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát telefonon, e-mail

címen, vagy levél útján is közölheti a weboldalon a KAPCSOLAT menüpont alatt felsorolt szolgáltatók

elérhetőségein:

9.2. A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint

orvosolni kell. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy

a Szolgáltató azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a

panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles

jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

  1. a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak

átadni,

  1. b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás

felhasználásával közölt panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az

érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt

szóbeli panaszt az Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

9.3. A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  1. a) a Felhasználó neve, lakcíme,
  2. b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. c) a Felhasználó panaszának részletes leírása, a Felhasználó által

bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

  1. d) a Szolgáltató nyilatkozata a Felhasználó panaszával kapcsolatos

álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

  1. e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus

hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a

fogyasztó aláírása,

  1. f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  2. g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás

felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi

azonosítószáma.

9.4. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc

napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak

közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni

köteles.

A Felhasználó a Szolgáltatással kapcsolatos kifogásait legkésőbb a

Szolgáltatás teljesítését követő haladéktalan megvizsgálás során

haladéktalanul köteles jelezni. Hibás teljesítés esetén szavatossági

igényként a Felhasználó a kijavítást, a Szolgáltatás újbóli elvégzését

kérheti. Ennek feltétele, hogy a gépjármű a Szolgáltatás teljesítése után

nem kerülhet használatra.

9.5. Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati

példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak

kérésükre bemutatni.

9.6. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató a fogyasztót írásban

tájékoztatja arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság

vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak

tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye

vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és

internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra

is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése

érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

9.7. Panaszának elutasítása esetén alábbi jogérvényesítési lehetőségek

állnak nyitva a Felhasználó számára:

– Panasztétel az fogyasztóvédelmi hatóságnál

– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

– Online vitarendezési platform

– Bírósághoz fordulás

9.8. Panasztétel az fogyasztóvédelmi hatóságnál

A területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat, elérhetőségük ITT

https://jarasinfo.gov.hu/

9.9. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

A Szolgáltató székhelye tekintetében területileg illetékes békéltető testület

elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika

Honlap cím: www.bekeltet.bkik.hu

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

9.10. A további békéltető testületek listáját és elérhetőségeit ITT találja

meg: (http://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek)

9.11. A békéltető testület előtt folyó eljárásban a Szolgáltatót

együttműködési kötelezettség terheli.

9.12. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági

eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje

a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között,

ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok

egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása

érdekében.

9.13. A békéltető testület a Felhasználó vagy a Szolgáltató kérésére

tanácsot ad a Felhasználót megillető jogokkal és a Felhasználót terhelő

kötelezettségekkel kapcsolatban.

9.14. Online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló

fogyasztói jogvita esetén a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által

rendeletben kijelölt kamara által működtetett békéltető testület illetékes,

amely a Budapesti Békéltető Testület.

9.15. A Felhasználó a vitarendezésre az Online Vitarendezési honlapot

(https://webgate.ec.europa.eu/odr) is használhatja. A panasza

elektronikusan is beküldhető egy előzetes regisztráció után, elérhetőség ITT

található

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.

show&lng=HU

9.16. Amennyiben a Felhasználó nem fordul békéltető testülethez, vagy az

eljárás nem vezetett eredményre, úgy a Felhasználónak a jogvita rendezése

érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell

megindítani. A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak

másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

  1. A digitális adattartalom működése, valamint az alkalmazandó

műszaki védelmi intézkedése

10.1. A Weboldalon és Online időpont foglalás felületen megjelenő adatokat szolgáltató

szerverek elérhetősége évi 99 % feletti. Rendszeresen mentés készül a

teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom

visszaállítható. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak

tárolva.

10.2. Az Online időpont foglalás felület használatához az alábbi technikai

feltételek megléte szükséges, melyről a Felhasználó köteles gondoskodni,

és melynek nem teljesüléséért a Felhasználó nem vonható felelősségre:

  • Android operációs rendszer legalább 5.0 verziójával rendelkező

mobiltelefon vagy tablet, vagy iOS operációs rendszer legalább 11

verziójával ellátott mobiltelefon vagy tablet;

  • minimum 50 MB szabad tárhely;
  • megfelelő sávszélességű internet.

10.3. Az Online időpont foglalás felületet a WordPress szolgáltatja melynek

működéséért a Szolgáltató felelősséggel nem tartozik.

10.4. Mobilkészülék vagy tablet cseréje esetén az Online időpont foglalás felület ismételten

elérhető, amelyben tárolt információk a felhasználó név és jelszó

megadásával történő bejelentkezést követően újból elérhetők.

Mobiltelefonszám cseréje az Online időpont foglalás felület működését nem érinti.

10.5. A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való bármilyen

vonatkozó együttműködési képessége a Szolgáltatótól észszerűen

elvárható ismereteknek megfelelően:

Szolgáltató adatbázis kiszolgálón működő weboldalának adattartalma a

mindenkori webes standardoknak megfelelő módon és a Felhasználó által

használt hardver, illetve szoftver jellegére (amennyiben a Felhasználó által

használt hardver, illetve szoftver rendeltetése szerint alkalmas a célra)

tekintet nélkül együttműködnek az alkalmazott technológiai eszközökkel.

  1. Ügyfélszolgálat

A szolgáltatás megrendelésének menetével, a regisztrációval, a

megrendelés visszaigazolásával, a fizetés és a teljesítés egyéb feltételeivel

kapcsolatban, továbbá a fogyasztói kifogások érvényesítésével

kapcsolatban az Szolgáltató Ügyfélszolgálata ad tájékoztatást az alábbi

elérhetőségen:

E-mail cím: info.barbaraleber@gmail.com

Telefonszám: +36209555686

Postai úton: 2045 Törökbálint, Bajcsy-Zsilinszky u. 87

Székhely és postai cím: 2045 Törökbálint, Bajcsy-Zsilinszky u. 87

  1. Személyes adatok védelme

12.2. Az adatkezelési tájékoztató kifejezett elfogadás útján tekinthető

elfogadottnak.

  1. Irányadó jog

13.1 A jelen ÁSZF-re a magyar jog irányadó.

  1. Időbeli Hatály

Jelen ÁSZF a honlapon való közzétételtől lép hatályba. A Szolgáltatónak

joga van az ÁSZF-t bármikor megváltoztatni. A Megrendelő által

igénybevett szolgáltatás időpontjában hatályos ÁSZF az irányadó.

A jogszabály kötelező erejénél fogva a teljesítés idején életbelépő

jogszabályváltozás esetén az ÁSZF jogszabályváltozással érintett pontjait

automatikusan a jogszabályváltozásra tekintettel kell alkalmazni, míg

egyéb pontok változatlanul hatályban maradnak.

Translate »